Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 20:44 - Летящи сънища
Автор: piccola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1739 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.10.2008 20:45


           Докоснах те. С очи. С душа. С ръце. Бавно. Страстно. Тихо. Предпазливо. Страхливо. Галех те с очи. Прегръщах те безмълвно. Милвах страните, косите, наболата брада. Говорех. Слушах. Търсех те с очи.
            И пак. Отново и отново. Пропадах сама. Като седмица любов, в която те любих до полуда. Загубих се. Изплашена, пробягах пътеките на логическият лабиринт и се върнах в началната точка. Огледах се страхливо, за да осъзная къде се намирам в дългият и тесен коридор, пълзящ с хиляди пътеки и въпроси.

Сънувах те, за да те срещна. За да ме докоснеш. Да ме пожелаеш. Да тръпнеш. Да ме имаш. Да те имам. Сладострастие. Човешката потребност, на случайността, пресякла пътя на двама души, изтерзани от съмнения, обгърнати в тайнственост, роптаещи срещу самотата, тичащи с вятъра, гонещи колелото на фортуна.

Приятното събуждане. Със сутрешна целувка. Срамежлива. Тръпнеща. Нежна. И отново. И отново. Не спираща. Галещи ръце. И нежност. Безпределна нежност. Усещах върховете на пръстите ти да докосват меката кожа, да се разхождат бавно и спокойно. Да откриват. Да учат всичко, което бяха пропуснали предишната нощ. Нощ на страст и лудост. Нощ на изпитание. Ден – сън. С уханието на нов аромат. С изгарящите очи и с магията на предишните часове. С пристрастеността.

Моментна. С приветствието на завръщащата се и липсваща душа. На топлата дума. На любовното терзание. На желанието.

Логиката проговаря. Отново и отново. Сега ли?

Летящите сънища – мост на реалността и магията в душата. Разкъсвана от естественият страх. Като кадифен глас, нашепващ нежни слова. Като любовно писмо, написано срамежливо. Като лист, сгънат на две, грижливо прибран в синият плик, запечатан и оставен вкъщи.

Остават още две седмици любов. После ще те целуна за сбогом и ще запазя нежният спомен за теб. За борбата ти с реалността. С емоцията. С любовта. За страха ти. За желанието. За двоумението. За раздвоението. За промяната. За смелостта. Защото любовта съществува. Също като чудесата. Въпрос на желание е човек да повярва, да я приеме и да се бори.

Благодаря ти, че ме върна към нежните чувства. Към топлината на човешките взаимоотношения. Към магията. И към летящите сънища.





Тагове:   сънища,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. santov - Това, че поста ти говори за щастие,
20.10.2008 22:01
е нещото, за което ти завиждам!
Поздрави!
цитирай
2. viki11 - И на мен след 2 седмици ми предстоят ...
20.10.2008 22:56
И на мен след 2 седмици ми предстоят лоши неща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: piccola
Категория: Други
Прочетен: 516138
Постинги: 66
Коментари: 428
Гласове: 10652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031