Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 20:38 - Потъване
Автор: piccola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2050 Коментари: 4 Гласове:
0



           Обещах ти да си тръгна, когато усетя, че потъвам. Душата ми се бори с теб и нищо не помага. Нито слънцето, нито вятъра, нито водата. Нито самотата. Нито отдръпнатостта. Нито работата. Нищо. Не мога. Не мога да си тръгна от теб, без да съм ти дала шанс да ме обичаш. Без да съм си дала шанс да те обичам. Без да се влея в душата ти. Без да си ме усетил напълно.

Имам нужда да те гледам. Да те докосвам. Да шепна в ухото ти. Да притихвам, сгушена в прегръдката ти. Да те целувам през деня. Да те сънувам през нощта. Да ми говориш. Да те слушам. Да те чувам. Да те усещам. Да те докосвам. Да заспивам до теб. Да се будя до теб. Да се будя с теб. Да те усмихвам. Да ме докосваш. Бавно. Протяжно. С часове. Да ме любиш. С часове. Да се будиш с мен. Да мечтаеш с мен. Да се усмихваш с мен. Да те усетя спокоен. Да изтрия умората, уплахата, стреса, раздвоението, негативното, страшното. Да те направя спокоен.

Усмивката ти. смеещите се очи. Признавам си, че ме плени. Признавам се, че те харесвам. Признавам си, че ме страх да си тръгна, защото не знам какво ще остане от другата страна на вратата. Защото е интересно. Защото е нежно. Защото си ти. Защото ако си тръгна сега, няма да видя усмивката и смеещите се очи. Онези, които докоснаха душата ми.

Седмица любов. Седмица в която ме е страх да те хвана за ръка, защото никога няма да я пусна. Признавам си, че ме е страх от тези чувства. Признавам си, че те харесвам.

Влюбена?

Не знам. Може би. Обещах да се спра. Не мога да се спра. Не и сега. Ще си дам шанс. Ще ти дам шанс. Защото е любов. Защото те харесвам. Защото нежността ти ме гали и ме усмихва всяка минута в която мисля за теб.

Липсваш ми.

Застанала на кръстопът. Ще седна. Ще почакам. Съдбата си знае работата. Сега съм щастлива, защото те усмихвам и защото ме усмихваш. И защото те сънувам. И се будя. И те търся до себе си.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. pipil - Любов е всяка нощ да сънуваш човека ...
22.10.2008 22:00
Любов е всяка нощ да сънуваш човека до ,когото лежиш....
Поздрави
цитирай
2. viki11 - Пипил, и това го има. Тарикатлъка е ...
22.10.2008 23:03
Пипил, и това го има. Тарикатлъка е да го запазиш за цял живот, както са правили нашите баби и дядовци.

За написаното, бих казала, че точно така чувствам нещата аз, но затова пък не бих могла да ги кажа. не и така. И се замислих, след като пишеш точно така, как ли усещаш нещата, как ли чувстваш? Защото няма пълно съответствие.
ДАно да е ясно, какво ме запитва.
цитирай
3. kisstherain - ...
24.10.2008 09:58
много познато..до болка почти..
знаеш ли, тръгвах си на няколко пъти. Всеки път без успех. Защото беше насила. И защото мислите, чувствата, мечтите, сънищата...те просто не си тръгнаха. Нито от мен, нито от него. Бунтувах се срещу това потъване. С всички сили, с всички средства и методи се опитвах да "изплувам". Не стана.
А сега пак съм щастлива. Защото отново потънах. Не знам за колко дълго, не знам правилно ли е, грешно ли е. Знам само, че повече няма да си тръгвам.
цитирай
4. faith - :)
27.10.2008 10:19
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: piccola
Категория: Други
Прочетен: 516163
Постинги: 66
Коментари: 428
Гласове: 10652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031