Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 21:01 - Не ти обещавам нищо
Автор: piccola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1747 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2009 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           Тръгвам. Не питай. Не питай кога ще се върна. Не настоявай за отговор. Усмихни се за мен. Докосни ме с нежността си. Обгърни ме с любов. Попий ме в себе си и задръж чувството за дълго. Толкова, колкото да изненадаш себе си, прекрачвайки границата на собственото си търпение и желание. Толкова, колкото да изненадаш мен с постоянството си. Толкова, колкото е необходимо да победиш страха си. Да преодолееш егоизма. Да надвиеш нервността.

Не ти обещавам нищо.

Ще мине време. Ще изминаваш улици. Ще изминавам километри. Ще се спъваш в тротоарите, повдигайки крак, за да стъпиш на малкият остров. На твоето спасение. На моето спасение. На малкият кръгъл остров. Ще повдигам крак, за да прескоча купчината с листа. Ще се препъвам, загледана към теб. Към спомена.

Ще поглеждаш в очите на хората и ще ме търсиш. За да видиш светлината. Онзи топъл лъч, изпълнил душата ти с надежда. Ще поглеждам в очите на хората, търсейки теб. Нуждаейки се от топлината. От любовта. От вълшебството. От щипката магия. От теб.

Ще говориш с хора и ще търсиш мен. Ще чуваш познатите фрази. Смехът. Ще ти липсва. Ще говоря с хора и ще ми липсва гласът ти. Смехът. Смеещите се очи. Ще ми липсваш.

Виждаш човешките души. Докосваш ги. Всеки ден. Минаваш през тях. През пролуките на разбитите мечти. През парченцата стъкло, натрошени на прах. През себе си. През мен.

Времето минава. Не ти обещавам нищо.

Чуваш ли звука от старото пиано. Усещаш ли тръпчивият кехлибарен вкус на леденото вино. Сънуваш ли море. Усещаш ли диханието ми, изгарящо кожата ти. Сега съм тук. Момент. Секунда. Сега.

Ако се върна след време и съм още влюбена, ще променя времето и ще се върна назад. Ще подскоча. Ще хвана стрелките на тежкият часовник и ще ги преместя назад. Преди да тръгна. Преди да не ти обещая нищо.

Само една дума. Исках да я кажа. Ще спра да мисля. Ще спра да връщам времето назад. Тръгвам. Не питай. Не ти обещавам времето. Има място. За една дума. За едно време. За едно обещание. За една мисъл. Сега.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Докосваш, piccola..
16.11.2008 23:06
..дълбоко докосваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: piccola
Категория: Други
Прочетен: 517512
Постинги: 66
Коментари: 428
Гласове: 10652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930